کافه دوستانه

ساخت وبلاگ




بهنوش بختیاری در ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه سیما مقابل «علی ضیا» خواهد نشست. بهنوش بختیاری به احتمال زیاد اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه سیما را در کنار علی ضیا برعهده خواهد داشت. به گزارش ایران ناز، به گفته قنبری، تهیه‌کننده ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه، حضور بهنوش بختیاری در ویژه برنامه تحویل سال هنوز قطعی نشده است.

برنامه تحویل سال ۹۲ نسبت به سال گذشته متفاوت‌تر خواهد بود و عوامل این برنامه بیشتر بازیگران مجموعه‌های تلویزیونی این شبکه را به برنامه دعوت خواهند کرد.

شبکه سه سیما قصد دارد امسال از حضور مجریانی همچون سید محمدرضا حسینیان و سید علی ضیاء برای ویژه برنامه تحویل سال‌ استفاده کند که در صورت حضور بهنوش بختیاری در کنار ضیاء و حسینیان، در واقع شبکه سه امسال با حضور سه مجری ویژه برنامه نوروزی‌اش را به روی آنتن می‌برد.

شبکه سه سیما اجرای اصلی ویژه برنامه تحویل سال را به سیدعلی ضیا سپرده است. ضیا طی یک‌سال گذشته اجرای برنامه‌های «ماه عسل» و «ویتامین ۳» شبکه سه سیما را بر عهده داشته و ظاهرا قرار است با دعوت از چهره‌های عرصه ورزش و هنر از ساعت ۸ تا ۱۶ بینندگان تلویزیون را غافلگیر کند.

سال گذشته فرزاد حسنی اجرای ویزه برنامه سال تحویل شبکه سه سیما را برعهده داشت و امسال نیز خبرهایی مبنی بر حضورش در رسانه ملی و اجرای ویژه برنامه سال تحویل بود که منتفی شد.


کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : خانم بازیگر ,مجری مخصوص سال 92 ,بهنوش بختیاری در سال 92, نویسنده : matin toop بازدید : 1137 تاريخ : شنبه ساعت: 5:19

«کلاه قرمزی» با مهناز افشار و رضا عطاران می‌آید/ در نخستین تصویر منتشر شده، خبری از "جیگر" نیست

سرانجام سری جدید مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» با حضور ستارگان سینما از جمله «مهناز افشار» نوروز از تلویزیون پخش می‌شود.

به نقل ازخبرگزاري فارس، علی‌رغم تائید و تکذیب‌های بسیار درباره ساختن سری جدید «کلاه قرمزی» برای نوروز 92 و مواجه این سریال با مشکلات مالی، سرانجام اخبار مربوط به کلید خوردن این سریال اعلام شد.

بنا بر این گزارش، تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی «ایرج طهماسب» و «حمید جبلی» دقیقا در همان زمان تائید و تکذیب‌های پیاپی کلید خورده بود و گروه مشغول تصویربرداری بودند. تا به حال نیز چند قسمت از این مجموعه با حضور ستارگان سینما نظیر «مهناز افشار» ضبط شده است.

بقيه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : کلاه قرمزی,عطاران,مهناز افشار,عكس,مهناز افشار,بيوگرافي,مهناز افشار,مصاحبه,مهناز افشار, نویسنده : matin toop بازدید : 1149 تاريخ : چهارشنبه ساعت: 20:03

آهنگ جدید و شنیدنی مازیار فلاحی به نام رفیق خستگی هام

دانلود درادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : دانلود آهنگ مازیار فلاحی به نام رفیق خستگی هام,دانلود موزيك مازیار فلاحی به نام رفیق خستگی هام, نویسنده : matin toop بازدید : 1163 تاريخ : سه شنبه ساعت: 22:21




لیلا حاتمی و قانع کردنش برای انجام گفت‌وگو وقتی در تهران باشد هم پروسه طولانی و در بیشتر اوقات بی‌نتیجه‌ای است، چه برسد که نه تنها در تهران، بلکه در ایران هم نباشد.

اما فیلم «پله‌اخر» فیلم مستقل علی مصفا که با سرمایه خانوادگی‌شان ساخته شده پس از کش‌وقوس فراوان اکران شده است؛ در حالی که علی مصفا و لیلا حاتمی ایران نیستند و این روزها را در فرانسه می‌گذرانند.

وقتی تصویر شما را می‌بینیم، انگار هیچ وقت شیطنت نکردید. به ظاهر سرد و مغموم هستید. در عمرتان هیچ وقت شیطنت، سرتق‌بازی و دیوانه‌سری نکردید؟

نمی‌دانم شما به چی شیطنت می‌گویید؟ اگر به معنی حرکت غیرعقلانی است. چرا بارها. مگر می‌شود همیشه منضبط بود؟

نوجوانی شما در فرانسه گذشته، آن دوران را چطور و با چه شیطنت‌هایی گذراندید؟

من بعد از دیپلم به سوئیس رفتم و انصافاً فکر نمی‌کنم منش آدم ربطی به محیط زندگی داشته باشد. ضمن این‌که غم دوری از خانه و اضطراب محیط بیگانه بیشتر موجب خم شدن می‌شود تا شادی و سرخوشی.

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : لیلا حاتمی , مصاحبه با لیلا حاتمی , علی مصفا,فیلم پله آخر , گفتگو با لیلا حاتمی,عكس لیلا حاتمی,بيوگرافي لیلا حاتمی, نویسنده : matin toop بازدید : 1117 تاريخ : چهارشنبه ساعت: 21:28



مراسم اعطای جوایز اسکار ۲۰۱۳ در حالی برگزار شد که فیلم «زندگی پی» با کسب ۴ جایزه، بیشترین درخشش را داشت.

به گزارش آلامتو به نقل از ایسنا، هشتادوپنجمین مراسم سالانه اعطای جایزه اسکار دقایقی پیش در سالن «دالبی تئاتر» لس‌آنجلس برگزار شد که مهمترین اتفاق غیرمنتظره در آن، اعطای جایزه بهترین فیلم به «آرگو» بود.

نکته جالب درباره فیلم «آرگو» که روز گذشته وزیر خارجه آمریکا برایش آرزوی موفقیت کرده بود، اینکه همسر «باراک اوباما» جایزه بهترین فیلم را به تهیه‌کنندگان آن اعطا کرد.

در جوایز امسال فیلم «زندگی پی» با ۴ جایزه پیشتاز برندگان بود و پس از آن «بینوایان» و «آرگو» با ۳ جایزه در رتبه دوم قرار گرفت.

در بخش بهترین بازیگر نقش اصلی مرد، «دانیل دی لوئیس» برای فیلم «لینکلن» جایزه اسکار را کسب کرد.

در بخش بهترین بازیگر نقش اصلی زن، «جنیفر لاورنس»‌ برای فیلم «کتابچه بارقه امید» جایزه نفر برتر را دریافت کرد.

در بخش بهترین کارگردانی، جایزه اسکار به «آنگ لی» برای فیلم «زندگی پی» اعطا شد.

در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن، «آن هات‌وی» برای فیلم «بینوایان» جایزه اسکار را گرفت.

در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، «کریستوف والتز» برای فیلم «جانگوی آزاده شده» جایزه اسکار را گرفت.

در بخش بهترین فیلمنامه اقتباسی، «کریس تروی» برای فیلم «آرگو» جایزه اسکار را دریافت کرد و جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اصلی به «کوئنتین تارانتینو» برای «جانگوی آزاد شده» اعطا شد.

در بخش بهترین انیمیشن کوتاه، «مرد کاغذی» ساخته «جان کارز» اثر برتر معرفی شد.

بقيه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : جایزه اسکار ۲۰۱۳,برندگان جایزه,اسکار ۲۰۱۳, نویسنده : matin toop بازدید : 1113 تاريخ : چهارشنبه ساعت: 2:53



ین متن و تصاویر حضور باران کوثری به عنوان داور فستیوال وزول است. فستیوالی که در آن از همکار کوثری، ترانه علیدوستی هم تقدیر شد.

 

باران کوثری هنرپیشه ایرانی , به عنوان یکی از اعضای هیأت داوران فستیوال سینما های آسیا در شهر "وزول" در شرق فرانسه، حضور یافت.

 

بدین مناسبت و نیز دیدن دو فیلمی که او در آن نقشی افرینی کرده، یکی "بغض" ساخته "رضا درمیشیان" ودیگری "اسب حیوان نجیبی است" ساخته "رضا کاهانی"، در حاشیه این فستیوال با او به گفتگو نشستم و در آغاز از او خواستم از کیفیت ۹ فیلم برگزیده در بخش مسابقه ای بگوید که در میان آنها "پذیرائی ساده" ساخته مانی حقیقی به چشم می خورد.

 

 

 

باران کوثری: کیفیت این ۹ فیلم چه از نظر من چه از نظر هیئت داوران خیلی خیلی بالا بود . طوری که واقعا تصمیم گیری برای ما سخت می شد. یعنی هر کدام از فیلم ها چه از لحاظ کیفی چه به لحاظ سوژه چیزهایی داشند که به راحتی نمی شد از آنها گذشت .

 

و با این که تعداد فیلم ها کم بود, این تصمیم گیری هیئت داوران را خیلی سخت می کرد. همان طور که در بیانیه هیئت داوران آمده است: خیلی برای ما باعث افتخار بود به عنوان چهار سینماگر آسیای یک تصویر بدین شکل از سینمای آسیا می دیدم! ۹ فیلم درخشان , درخشان در سطح جهانی . به هر حال ما به همه فیلم ها تبریک گفتیم در این بیانیه و از همه آنها تقدیر کردیم.

بقيه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : ممنوع الکاری,باران کوثری,حرف های جنجالی, نویسنده : matin toop بازدید : 1170 تاريخ : يکشنبه ساعت: 21:23


هیه کننده ی مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» درباره ی مراحل آماده سازی این مجموعه برای نوروز ۹۲، گفت: با توجه به شرایطی که پیش آمده است، «کلاه قرمزی» مهمان خانه ها در نوروز نخواهد شد.

 

حمید مدرسی درباره ی شرایط پیش آمده گفت: با توجه به مشکلات مالی و اداری، ساخت این پروژه متوقف شده است و تقریبا منتفی است.

 

او ترجیح داد فعلا توضیح بیشتری در این زمینه ندهد.

 

به گزارش ایسنا، حدود دو ماه و نیم پیش تولید مجموعه «کلاه قرمزی» انجام شده است.

 

پیشتر مدیر شبکه دو و مدیر گروه کودک این شبکه پخش «کلاه قرمزی» را در نوروز ۹۲ قطعی دانسته بودند.

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : کلاه قرمزی,عيد 91, نویسنده : matin toop بازدید : 953 تاريخ : يکشنبه ساعت: 21:19

كد لينك باكس در وب تان قرار دهيد تا لينك شما تاييد شود

 

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : امتیاز دهید,جایزه,مسابقه, نویسنده : matin toop بازدید : 1771 تاريخ : يکشنبه ساعت: 18:15

خبرنامه